هیچ چیز طراوت تر از نوشیدنی یخی وجود ندارد و بهترین راه برای حفظ کیفیت و طعم یخ شما تمیز کردن و نگهداری منظم است. در ادامه بخوانید تا نحوه تمیز کردن و تعمیر یخ ساز یخچال را بیاموزید و بدانید که چرا این چنین بخش مهمی از هر روال تمیز کردن است.

علائمی را که شما نیاز دارید تا یخ ساز یخچال خود را تمیز کنید
هنگامی که شما بهترین سازنده یخ ساز را متناسب با نیاز خانواده و سبک زندگی خود انتخاب کردید، حفظ آن برای طولانی تر شدن طول عمر لوازم خانگی مهم است. علائم لازم برای تمیز کردن و تعمیر کردن یخ ساز یخچال عبارتند از:

  • یخ دارای طعم یا بوی نامطبوعی است.

  • مکعب های یخ کوچکتر از حد معمول است.

  • یخ احساس نرم تر می کند و سریعتر از حد معمول ذوب می شود.

  • یخ ظاهری ابری دارد.

  • علائم قابل مشاهده ای از قالب، کپک یا سایر بقایای موجود در قسمت داخلی دستگاه وجود دارد.

  • شش ماه یا بیشتر از آخرین نظافت گذشته است.

اگر یخ ساز شما در حال ساختن یخ نیست این نکات عیب یابی از تاپ امداد را امتحان کنید، اینجا را کلیک کنید تا یک قرار ملاقات را در زمان مناسب برای شما تعیین کنند، یا برای تعمیر سریع و کارآمد با ما تماس بگیرید.

چگونگی تمیز و تعمیر کردن دستگاه یخ ساز یخچال

بسته به دفعات استفاده، دستگاه یخ خود را حداقل هر شش ماه یا بیشتر تمیز کنید. اگر یخ ساز شما دارای چرخه شستشوی اتوماتیک اس ، راهنمای دستورالعمل سازنده را بخوانید و برای تمیز کردن واحد دستورالعمل ها را دنبال کنید. برای نظافت دستی مراحل زیر را دنبال کنید:

دستگاه را از برق جدا کنید

اطمینان حاصل کنید که دستگاه خاموش و وصل نشده است تا یخ ساز در حین تمیز کردن از شروع کار خود جلوگیری کند، اجازه دسترسی آسان به سینک خود را برای زهکشی بپردازد و از خطر یا شوک یا آسیب دیدگی خودداری کنید. سبد یخ و قاشق را جدا کرده و برای تمیز کردن کنار بگذارید.

آب را تخلیه کنید

پلاگین تخلیه را پیدا کرده و آن را بردارید و اجازه دهید آب مخزن درون یک ظرف یا سینک شما جاری شود تا تمام آب از دستگاه تخلیه شود.

داخل را پاک کنید

پارچه خود را در محلول تمیز کردن ساخته شده از یک نسبت ۱۰: ۱ آب گرم و یا سرکه یا آب لیمو ، پاک کننده دستگاه یخ بدون نیکل یا سایر مواد تمیز کننده که توسط سازنده توصیه می شود، اسپری کرده و یا آن را آغشته کنید. دیواره های داخلی را شسته و به مناطقی مانند مخزن آب، گوشه ها و مناطقی که یخ ساخته می شود ، دسترسی ندارد. چندین بار با استفاده از آب تمیز بشویید و با یک دستمال تمیز خشک کنید. با استفاده از مواد شوینده ملایم سبد یخ را تمیز کرده و کنار بگذارید تا خشک شود.

نمای بیرونی را تمیز کنید

قسمت بیرونی را با استفاده از یک پارچه نرم و آب صابون گرم پاک کنید و با استفاده از یک حوله تمیز خشک کنید.

دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید

یخ ساز را مجدداً مونتاژ کرده و اطمینان حاصل کنید که پلاگین تخلیه در محل کار است. سبد یخ را وارد کرده و واحد را وصل کنید.

یک دسته از یخ را درست کنید

مخزن آب را با محلول تمیز کردن پر کنید، یک دسته یخ درست کنید و آن را دور بیندازید. یخ ساز را از برق جدا کرده و بار دیگر آب آن را تخلیه کنید. در حین جدا شدن پلاگین، آب تمیز و تازه را از طریق مخزن بریزید و بگذارید درون سینک تخلیه شود. قبل از وصل کردن دوباره پلاگین، چندین بار دستگاه را شستشو دهید و به طور معمول ساختن یخ را از سر بگیرید.




مهندسی تمیز ,دستگاه ,کرده ,تخلیه ,تعمیر ,مخزن ,تمیز کردن ,برای تمیز ,تخلیه کنید ,پلاگین تخلیه ,محلول تمیز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید فلزیاب تصویری 09192121179 اموزش بلاگ پورمیکسی امداد باتری