یادگیری نحوه شستشوی فیلتر شنی سنگین کار سختی نیست! مراحل آسان زیر را دنبال کنید و می توانید فیلتر خود را در هر زمان حفظ نکنید!

 

چگونه برای شستشوی فیلتر شنی استفاده کنید

 

هنگامی که پمپ های فیلتر شنی ، فیلتر شوند ، آب از استخر ، از طریق فیلتر عبور کرده و دوباره به استخر باز می گردد. شن و ماسه موجود در سیستم فیلتر ، خاک و روغن و مواد زاید را مسدود خواهد کرد. چه نتیجه ای وجود دارد ، فیلتر کثیف و گرفتگی است که می تواند توانایی شن و ماسه را در فیلتر کردن آب و بازگشت مجدد آن به استخر شما کاهش دهد.

 

شستشوی پشتی باعث جلوگیری از گرفتگی فیلتر شنی می شود. آب استخر به طور معمول از صاف تا پایین در فیلتر ماسه ای جریان می یابد ، آب از بالای مخزن وارد می شود و از طریق بستر شن و ماسه به طرفین در انتهای مخزن فرو می رود. در حین شستشو ، آب به صورت مع ، از پایین به بالا ، از قسمتهای جانبی و ماسه ها جاری می شود تا خاک های به دام افتاده را از بستر شن و ماسه بیرون بیاورد و آن را از خط زباله بیرون بفرستد.

 

یادگیری چگونگی استفاده مجدد از شستشوی فیلتر شنی و ماسه کار سختی نیست و باید انجام شود زیرا فشار نمایش داده شده بر روی فشار سنج شما 8-10 PSI از سطح شروع باشد. همچنین خوب است که پس از طوفان های بزرگ ، هنگامی که آب ابری می شود ، یا هنگامی که شکوفه جلبک ها را تمیز کرده اید ، دوباره به آن شستشو دهید.

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com


 

 

چگونه می توان از فیلتر شنی بالا کوهی استفاده کرد


 

این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید فیلتر شنی را به درستی شستشو دهید:

 

قبل از حرکت دسته شیر فیلتر شنی چند منظوره روی پمپ ، برق را به پمپ استخر در مدار شکن خاموش کنید. این از آسیب رساندن به لوله کشی ، واشر و فیلترهای داخلی جلوگیری می کند. همچنین امنیت شما را تضمین می کند.

شیلنگ شستشوی عقب را جدا کرده و اطمینان حاصل کنید که آن را محکم بسته کرده و در جایی که می خواهید فاضلاب قرار بگیرد ، قرار داده شده است.

کاملاً روی دسته شیر فشار دهید و از حالت FILTER به موقعیت BACKWASH بچرخید و در جای خود قفل کنید.

برق پمپ فیلتر را دوباره روشن کنید و حداقل 3 دقیقه آن را اجرا کنید. آب موجود در شیشه دید در کنار شیر باید از ابری به سمت روشن تغییر کند و آب خارج از شستشوی پشتی احتمالاً کثیف به نظر برسد.

دوباره برق را خاموش کنید تا فرآیند شستشو دوباره متوقف شود.

دسته شیر سوپاپ فیلتر شنی را فشار داده و آن را از موقعیت BACKWASH به سمت موقعیت RINSE منتقل کنید و در آنجا قفل کنید.

برای شروع روند شستشو ، برق را دوباره روشن کنید.

به پمپ اجازه دهید 1 تا 2 دقیقه صافی را بشویید.

برق را خاموش کنید تا روند شستشو متوقف شود.

دسته شیر فیلتر Multortort را فشار داده و آن را از موقعیت RINSE به سمت FILTER منتقل کرده و در آن قفل کنید.

برای کارکرد عادی فیلتر ، برق را به پمپ برگردانید.

فشار سنج خود را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که فشار 8-10 PSI از جایی که قبل از فرآیند شستشو برگشت داده است کاهش یافته است.

اگر در مورد چگونگی استفاده مجدد از فیلتر شنی و شستشوی آن سؤالی دارید ، لطفاً با ما  02188306500 تماس بگیرید

 

 

جهت مشاهده لیست قیمت فیلتر شنی روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com



فیلتر شنی فیلتر ,شستشو ,فشار ,شستشوی ,ماسه ,داده ,خاموش کنید ,شستشوی فیلتر ,موقعیت backwash ,اطمینان حاصل ,دوباره روشن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فواید ماساژ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد شهرکرد فقط مهنــ❤ـــازم فروشگاه دانلود فایل شرکت تهویه سازان پرسپولیس|66051586 جهنم هیپ هاپ spashfile گلچین مطالب سایت سبک زندگی